BIJZEN&DEKKER WINT EXACT CUSTOMER LOYALTY AWARD!

Op donderdag 23 maart jl. zijn de jaarlijkse Exact Awards uitgedeeld. Het evenement vond dit jaar plaats in de Fokker Terminal van Den Haag.

Voor Bijzen&Dekker was het dit jaar dubbel feest: Naast een plekje in de Top 5 Exact Partner van het Jaar mochten zij ook de prijs Customer Loyalty Award in ontvangst nemen.

“Wij zijn ontzettend trots op deze award en willen namens het hele team onze relaties bedanken voor het gestelde vertrouwen in Bijzen&Dekker”

Deze prijs onderstreept hetgeen waar Bijzen&Dekker voor staat: Een betrouwbare loyale partner die gaat voor een langdurige relatie met haar relaties.


Bijzen&Dekker kruipt in de huid van de organisatie

“Het goed in beeld krijgen van wat er speelt bij een organisatie, je focussen op bedrijfsprocessen en het op grond daarvan realiseren en verbeteren van de efficiency, leidt tot betere processen en de grip daarop. En daardoor tot meer transparantie, betere samenwerking en kostenbesparing. Om dat voor elkaar te krijgen moet je breder denken dan automatisering alleen, de relatie bewust maken van de mogelijkheden en die na implementatie zichtbaar maken in de totale organisatie.”

EXACT CUSTOMER LOYALTY AWARD

Met een hoge NPS en herkenbaarheid bij hun klanten, heeft Bijzen&Dekker in 2016 laten zien dat het met de juiste aandacht niet alleen veel relaties weet te vinden, maar ook blijvend aan zich weet te binden.

Exact Software