Update Remote werkzaamheden & Dienstverlening

Wij hopen dat u en uw naasten in goede gezondheid verkeren. Bij ons gaat het gezien de omstandigheden goed. We zijn allemaal nog gezond en we kunnen onze projecten veelal remote continueren.

Wij willen u middels dit bericht graag informeren over de mogelijkheden die wij u kunnen bieden inzake onze dienstverlening en remote werkzaamheden.

Niet alleen lopende projecten, maar ook nieuwe projecten en andere zaken kunnen wij op afstand voor u uitvoeren.

Wij krijgen veel vragen over het uitvoeren van “kleine werkzaamheden”. U kunt hierbij denken aan zaken als het aanpassen van een lay-out, het maken van een rapportage of een uitleg of instructie. Wij kunnen deze werkzaamheden remote heel goed voor u uitvoeren en deze worden aan u berekend per 15 minuten. Heeft u een wens welke u graag met ons zou willen bespreken, neem dan contact met ons op. Onze medewerkers kunnen dan de mogelijkheden hiervoor met u bespreken.

Ook onze demo’s gaan gewoon door. Middels Microsoft Teams of andere applicaties kunnen wij deze voor u verzorgen. Indien u deze periode wilt gebruiken om kennis te krijgen van oplossingen zoals de declaratie-app van Exact, de P2P (Purchase to Pay) oplossing, Rapportage oplossingen, CRM, HRM, etc, dan kunnen wij hiervoor vrijblijvend een afspraak met u inplannen.

Neemt u gerust contact met ons op indien u vragen en/of interesse heeft in onze dienstverlening of voor het plannen van een afspraak of demo.

Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar op telefoonnummer (055) 579 02 15 of per mail op info@bijzen-dekker.nl voor algemene zaken en helpdesk@bijzen-dekker.nl voor al uw supportvragen.

Wij staan voor u klaar en wensen u veel succes en sterkte de komende tijd.

Let op uzelf en elkaar en blijf gezond!

Meer informatie Remote werkzaamheden