Sneller inzicht in gegevens, een beter overzicht en gebruikersgemak. Exact geeft u de tools om het financieel management van uw organisatie naar een hoger niveau te brengen.

Exact integreert processen met elkaar. Dit levert tijdwinst op die u kunt gebruiken voor strategische keuzes of het optimaliseren van processen. Stop onnodig administratief werk en investeer in een betere bedrijfsvoering.

Kostbare tijd besparen met Inkomend Factuur Register

Het goedkeuren van facturen neemt erg veel tijd in beslag. Facturen raken zoek of liggen lang te wachten omdat niet duidelijk is waarom de budgethouder geen akkoord geeft. Met Exact Inkomend Factuur Register (IFR) digitaliseert u de inkomende facturen en maakt ze inzichtelijk in uw systeem.

Zo werkt het

Scannen en automatisch doorsturen
De inkomende factuur wordt gescand en op de juiste plek in het systeem gezet. Vervolgens gaat hij met alle relevante informatie naar de betreffende budgethouder of budgethouders die hem moeten goedkeuren.

Gelijktijdig of achtereenvolgend accorderen
Bij meerdere budgethouders kunt u ze – afhankelijk van uw voorkeur – gelijktijdig of achtereenvolgend laten accorderen. Als u ze achtereenvolgend laat goedkeuren, stuurt het systeem de factuur na goedkeuring van de eerste budgethouder direct door naar de volgende.

Akkoord met één druk op de knop
Zo komen de facturen automatisch onder de aandacht van de betreffende collega’s. Die in één oogopslag alle relevante informatie zien en met één druk op de knop kunnen reageren.

Automatisch inboeken
Na goedkeuring van alle budgethouders, boekt Exact IFR de kosten direct door naar het inkoopboek in uw Exact-administratie. En kan de factuur betaald worden.

Wilt u meer informatie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op.

PRRIS – Grip op projectmanagement

 Logo

Een veelgehoord vraagstuk bij organisaties die projectmatig werken is hoe zij hun projecten pro-actief en efficiënt kunnen managen. Voor Bijzen&Dekker was dit het vertrekpunt om een innovatieve totaaloplossing te ontwikkelen, met als resultaat: PRRIS.

Met behulp van PRRIS kunnen organisaties alle processen rondom projecten in 1 systeem verwerken. Budgetten en projectafspraken worden op een slimme manier geregistreerd en maken inzichtelijk welke verplichtingen, toezeggingen en vrijval van onderhanden werken er worden verwacht. Automatische (af-)boekingen worden gemaakt en relevante documenten gearchiveerd bij de juiste entiteiten. Door dit actuele inzicht ontvangt de controller of (project-) manager tijdig de juiste stuurinformatie en signaleringen om projecten pro-actief te coördineren en te sturen zonder onnodige handmatige handelingen. Ingebouwde rapportages kunnen vervolgens snel en eenvoudig worden opgevraagd.

PRRIS is een krachtige oplossing gebaseerd op een uniforme werkwijze die organisaties grote tijdwinst, kostenbesparing en transparantie oplevert. Kortom, totale grip op projectmanagement.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van PRRIS

Referenten

Meer informatie?