Al uw logistiek administratieve processen geborgd in één systeem, waardoor u tijd bespaart en fouten in dergelijke processen tot nul reduceert. Per klant ziet u direct alle relevante afspraken. U heeft volledig zicht op actuele voorraad-statussen zodat u tijdig kunt anticiperen op vraag en aanbod. Met de logistieke oplossing van Exact bent u geheel in controle.

Het is voor het efficiënt functioneren van uw organisatie belangrijk dat uw inkoop- en verkoopafdeling nauw samenwerken om afspraken met uw klanten en leveranciers na te komen zodat u uw proceskosten zo laag mogelijk kunt houden.

Actueel inzicht

Met Exact Software hebben uw verkopers direct inzicht in prijzen, voorraadgegevens, afspraken met leveranciers en klanten. Zij kunnen altijd betrouwbare toezeggingen doen omdat zij beschikken over actuele gegevens. De leverbetrouwbaarheid wordt bovendien vergroot omdat er vanuit de verkooporder direct bestellingen bij verschillende leveranciers kunnen worden geplaatst.

Bij het maken van bestellingen wordt gebruik gemaakt van levertijden, prijzen, minimale afname en artikelcodering van de betreffende leverancier. Ingevoerde bestellingen kunnen worden verzameld en in één keer naar de leverancier worden verzonden.

Webshop

Klanten kunnen via een webshop real-time inzicht krijgen in het productaanbod en de lopende orders. Daarnaast kunnen zij digitaal de verstuurde pakbonnen en facturen opvragen. Zij hoeven dus minder vaak contact op te nemen voor administratieve vragen.

U brengt inkoop en verkoop onder in één applicatie, waardoor u gegevens éénmaal invoert en altijd over de juiste informatie beschikt. Door uw klanten via een webshop toegang te geven tot uw systeem maakt u het bestellen nog gemakkelijke er vergroot u uw omzet.

Wilt u meer informatie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op.

Referenten

Meer informatie?